Digital marketing je za mene nova stepenica u životu. Kao tipičan Bik u horoskopu, teško se odlučujem na akciju, na nove korake u životu. Zato kada krenem onda nastaje stampedo, koji je teško ispratiti. Mnogo je lakše biti uljuljkan i živeti na lovorikama, što me često opije i uspava. Napred me gura moja kreativna priroda, i duh koji istražuje i teži ka novim znanjima. Odatle i moja želja da uđem u ove vode. Kao mala sam dobila kompjuter, to je bio računar tada poslednje generacije. Po današnjim merilima, njegova konfiguracija bila je i slabija nego današnjih smart televizora. Ipak na takvom čudu tehnike ja nisam igrala igrice, verovatno su i one bile smešne, pravila sam u Word-u, Power Point-u i Photo shop-u svoje prezentacije i kreacije. Sada tek vidim da je to digital marketing, ideja koja je tinjala u meni.

Mladalačke želje za različitim saznanjima, ideje o mogućim zanimanjima, prezauzetost obavezama odaljili su me od digital marketinga. Ideja da će ta moja dečija igra kroz koju sam savladala najkorišćenije programe moći da bude zanimanje, a posebno jedno od najtraženijih, u to vreme nikome ni na pamet nije padala. Nakon studija, obrela sam se u novinarskim vodama. Kreativno se izražavajući na drugačije načine, marketing me uopšte nije privlačio. Čak šta više ubeđena sam da to besomučno jurenje klijenata, promocija i samopromocija, pogotovo naplaćivanje svog rada i usluge meni nisu jača strana. Rođeni operativac i kreativac, nikada od mene prodavac.

Kreativna atmosfera u montaži televizije

Bilo je to turbulentno vreme za televizije, mnoge su tada trajno zatvorene. Setite se samo bez koliko ste omiljenih televizija ostali. Počinje i vreme digitalizacije, menjam televiziju ali i edukujem se. U organizaciji RTS-a i Nacionalne službe za zapošljavanje tada se organizuje edukacija za novinare i urednike digitalnih medija u digitalnom okruženju. I eto mene u digitalu.

Detalji sa obuke, puno se naučilo ali i zabavilo sa filmadžijama

Deset godina je prošlo. Deset godina stalnog rada i usavršavanja u digitalnim medijima. Došlo je vreme za nešto novo. Nešto što će mi proširiti vidike, otrgnuti iz učmalosti i dati krila da poletim dalje. Vreme pandemije, očaja i apatije donelo je nove mogućnosti online nastave. Odlučila sam da iskoristim mogućnost i uplovim u nešto novo. Nešto što mi neće okupirati vreme a ipak ispuniti molju želju da učim i napredujem. Ja se u digital marketingu osećam trenutno kao beba i to ona koja je još u inkubatoru. Ipak počinje novi život. Čitav jedan svet neistražen je ispred mene. Uzbuđena sam i svesna da me čeka težak period, puzanja, prohodavanja, grčeva i suza. Daću sve od sebe da uspem i postanem digital marketing menadžer sa zavidnim referencama.